Sklep internetowy https://ameliloo.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep https://ameliloo.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca, korzystając z usług sklepu, zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie https://ameliloo.pl umożliwiający złożenie zamówienia.
KLIENT – osoba fizyczna lub prawna zawierająca umowę sprzedaży.
PRODUKT – dostępny w sklepie towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w złotych polskich (PLN), którą Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
NEWSLETTER – bezpłatna usługa elektroniczna, za pomocą której Usługobiorca może otrzymywać od Sprzedawcy informacje handlowe, w tym o promocjach i nowościach w Sklepie.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Sklep https://ameliloo.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień dostępnego 24 godziny na dobę przez cały rok.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia zgodnie z § 3 pkt 5 i 6 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail zawierającej:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
formularz odstąpienia od umowy,
niniejszy Regulamin oraz pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie wysyłany mailowo do Klienta.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca umożliwia następujące formy płatności:
przelew tradycyjny na rachunek bankowy: 60 1050 1764 1000 0097 5526 0263 (ING Bank Śląski),
szybkie płatności online, BLIK, Alior Raty.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wpłaty należy dokonać na powyższy numer konta. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
Koszty dostawy:
Kurier InPost: 23 zł
Paczkomaty InPost: 21,00 zł
Kurier GLS: 24 zł
Darmowa dostawa dla zamówień o wartości powyżej 400 zł.
Zamówienia złożone do godziny 11:00 w dniach od poniedziałku do piątku zostaną wysłane tego samego dnia. Dostawy realizowane są wyłącznie w dni robocze. W przypadku weekendów lub dni ustawowo wolnych od pracy dostawa realizowana jest następnego dnia roboczego.
W związku z działaniem sklepu w modelu dropshippingu, realizacja zamówień zależy od dostępności produktów u dostawcy, co może wpłynąć na czas wysyłki i dostawy. W przypadku opóźnienia w dostawie Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Dostawy realizowane są tylko na terenie Polski.
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
Reklamacje można zgłaszać na adres: biuro@ameliloo.pl lub telefonicznie pod numerem: 518 147 131. Adres do wysyłki reklamowanych produktów: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
W przypadku reklamacji konieczne może być skontaktowanie się przez Sprzedawcę z dostawcą w celu ustalenia szczegółów reklamacji, co może wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji. O wszelkich opóźnieniach Klient zostanie poinformowany.
Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni, o ile jest to możliwe.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Zwrot Produktu należy dokonać na adres: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu oraz kosztów dostawy przy użyciu tej samej metody płatności, którą użył Klient, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.
§ 9
ZASADY PRZYZNAWANIA RABATÓW
Klient zapisujący się do newslettera Sklepu https://ameliloo.pl otrzyma jednorazowy kod rabatowy uprawniający do zniżki w wysokości 10% na pierwsze zakupy.
Kod rabatowy można wykorzystać tylko raz, podczas składania pierwszego zamówienia.
Kod rabatowy nie łączy się z innymi promocjami lub rabatami dostępnymi w Sklepie.
Kod rabatowy obowiązuje przy zamówieniach powyżej 200 zł.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Do korzystania z usług sklepu niezbędne jest posiadanie:
komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do Internetu,
przeglądarki internetowej obsługującej JavaScript i Cookies,
aktywnego adresu e-mail.
Usługobiorca zobowiązuje się do korzystania ze sklepu zgodnie z prawem, dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem dóbr osobistych innych osób.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego należy zgłaszać na adres e-mail: biuro@ameliloo.pl.
W reklamacji należy opisać problem techniczny oraz podać dane kontaktowe.
Usługodawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji technicznej w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na adres e-mail Usługobiorcy lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 12
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane za pośrednictwem sklepu https://ameliloo.pl podlegają prawu polskiemu.
W przypadku, gdyby którekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu było niezgodne z obowiązującym prawem, w jego miejsce zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikające z umów zawieranych poprzez sklep, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji. W przypadku braku możliwości polubownego zakończenia sporu, sprawa zostanie skierowana do właściwego sądu powszechnego.
Klient będący Konsumentem ma prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów, m.in. poprzez złożenie wniosku o mediację lub rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.