Darmowa dostawa od 400 PLN!

Reklamacje i zwroty w Ameliloo

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacje można zgłaszać na adres: biuro@ameliloo.pl lub telefonicznie pod numerem: 518 147 131. Adres do wysyłki reklamowanych produktów: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  3. W przypadku reklamacji konieczne może być skontaktowanie się przez Sprzedawcę z dostawcą w celu ustalenia szczegółów reklamacji, co może wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji. O wszelkich opóźnieniach Klient zostanie poinformowany.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni, o ile jest to możliwe.

ZWROT PRODUKTU

  1. Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
  2. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Zwrot Produktu należy dokonać na adres: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
  3. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu oraz kosztów dostawy przy użyciu tej samej metody płatności, którą użył Klient, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.