Koszyk (0)
Koszyk jest pusty
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa od 400 PLN!
- Szukaj
- Moje konto
- Ulubione
-
Koszyk
0
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty w Ameliloo
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacje można zgłaszać na adres: biuro@ameliloo.pl lub telefonicznie pod numerem: 518 147 131. Adres do wysyłki reklamowanych produktów: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
- Reklamacje będą rozpatrywane zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- W przypadku reklamacji konieczne może być skontaktowanie się przez Sprzedawcę z dostawcą w celu ustalenia szczegółów reklamacji, co może wydłużyć czas rozpatrywania reklamacji. O wszelkich opóźnieniach Klient zostanie poinformowany.
- Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni, o ile jest to możliwe.
ZWROT PRODUKTU
- Klient będący Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpić od niej bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Zwrot Produktu należy dokonać na adres: Ubezpieczenia Ofierzyńska, ul. Żabikowska 53a, 62-030 Luboń.
- Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu oraz kosztów dostawy przy użyciu tej samej metody płatności, którą użył Klient, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania.